понеделник, 28 септември 2015 г.

Тра-ла-ла-ла-лиии, нека да вали!

Здравейте, сръчковки!
 Появявам се след близо 2 месеца отсъствие, всичко тук е хванало прахоляк, почти бях забравила какво Ви споделих последно. 
Определено не ме е хванал творчески застой, 
но просто не остава време за писане на постове и споделяне.
Днес отново на бързо Ви показвам и последната картичка от тази вечер.
В това дъждовно време - минавам от тук с дъждовно-есенна картичка.
Вярно, в нея няма нищо, доближаващо се до картичките за рожден ден, но пък бе много добре приета от дъщеря ми, която утре е на рожден ден на приятелче от градината, и пожела тази картичка да бъде за утрешната рожденничка.
А по- чиста от детската реакция и преценка няма, затова смело й сложихме надпис
 "Честит рожден ден!"

Харесвам много листенцата, които оцветих с няколко дистрес мастила
 и мисля че се получиха, типично есенни.
Дъждовните капки са с ембосинг химикалка и прозрачна пудра.
Мисля че се получи сладко, ще се радвам ако Ви харесва.




Можете да срещнете дъждовната ми картичка в следните предизвикателства:
-
-






4 коментара:

  1. Много е хубава, Силве!
    Поздрави!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ренка! Това е една от малкото, да не кажа единствената ми картичка сцена до сега. Но пък ме радва че се получи цветна и забавна :)

      Изтриване
  2. This is gorgeous, the image is adorable and the leaves are so beautiful.
    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge
    Sue xx

    ОтговорИзтриване
  3. This is so adorable! Love the scene you created. Thank you for joining us at Simply Create Too!

    ОтговорИзтриване